Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jawa 50 neboli Pionýr

28.2.2006 13:26 | Jay.C | Jawy
               

Motor:

2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem.

vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr:

38x44mm / 49,8 ccm / 2,6 kW/6500 1/min / 9,2:1

Podvozek:

Třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni.

Kostra:

otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu.

Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm.

Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm.

Rozměry a hmotnosti:

rozvor - 1165 mm

délka - 1780 mm

šířka - 600 mm (podle provedení )

výška - 930 mm

světlá výška - 132 mm

pohotovostní hmotnost - 70 kg

užitečná hmotnost - 160 kg

Výkony:

max. rychlost - 65 km/h

max. stoupavost 25%

spotřeba paliva 2,3 l/100km

Rok výroby:

1962

Primární převod:

řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)

Sekundární převod:

řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků)

Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů)

II.(sek.kolečko 12 zubů)

1.převod - 1:27,72

1:30,03

2.převod - 1:15,18

1:16,44

3.převod - 1:10,27

1:11,13

Karburátor:

Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38)

Rozměry pneumatik:přední,zadní

2,5 x 16 / 2,75 x 16

Rozměr ráfku:

1,5 A X 2

Zapalovací cívka:

8V

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

EllPhyday

(Ellkexy, 5. 11. 2019 8:31)