| ||||
Motor: dvoudobý náporově vzduchem chlazený jednoválec Vrtání x Zdvih ( mm ): 38 x 44 Objem válce: 50ccm Kompresní poměr: 1:9,2 Palivo: ( Pro dnešní dobu doporučený Special 91 nebo Natural 95 ) Výkon: 2,6kW = 3,5k při 6500ot./min. Hmotnost: 65kg Užitečná hmotnost: 150kg Převodovka: Třístupňová, postupné nožní řazení Karburátor: Jikov 2917 PSb - bez sytiče - ( hlavní tryska 68, tryska volnoběhu 38 ) Rozměry pneu: 2,75 x 16 (přední i zadní) Rám: Otevřený rám svařený z ocelových trubek obdelníkového průřezu Přední pérování: Teleskopická vidlice bez tlumiče, zdvih 90mm Zadní pérování: Kyvná vidlice s dvoumi tlumiči, zdvih 85mm Zapalovací cívka: 8V ) |
Komentáře
Přehled komentářů
mas super blog.promin za reklamu.muj blog je www.wwwmustang.blog.cz.pls kouknite se tam nekdo
Ať žije mustang
(Sajuz-Represent-Cajk, 4. 5. 2008 20:03)Mustang se mi zdá, jako nej. pionýr, mám ho strašně rád a tahle stránka je super!!!
hustý
(aleš, 8. 4. 2008 19:21)máš dobrou stránku já má taky stránku o mustangách kokni na to wwwmustang.blog.cz čus
muj bliog
(ALACH MA KALACH, 7. 8. 2009 12:24)